A+
A-
Wersja kontrastowa
Gmina Wohyń





 Drukuj

Wniosek na zajęcie pasa drogowego w celu usunięcia awarii

Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego w celu usunięcia awarii.

Kogo dotyczy

Każdego, kto ubiega się o zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego w celu usunięcia awarii.

Czas realizacji

Niezwłocznie po zawiadomieniu i określeniu terminu usunięcia awarii oraz powierzchni zajętego pasa drogowego.

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wydanie zezwolenia na czasowe zajęcie pasa drogowego w celu usunięcia awarii.
2. Przykładowe, typowe projekty tymczasowej organizacji ruchu.
3. W przypadku spółki cywilnej kserokopia umowy spółki zarejestrowanej we właściwym Urzędzie Skarbowym.
4. Pełnomocnictwo (opcjonalnie).

Opłaty

Szczegółowe informacje na temat naliczonej opłaty oraz terminów i trybu jej uiszczenia określane są w decyzji administracyjnej.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo (opcjonalne) – 17 zł

Tryb odwoławczy

Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2024 poz. 320)
2. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 01 czerwca 2004 r. w sprawie warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz.U. 2016 poz. 1264)
3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz.U. 2024 poz. 572)
4. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz.U. 2023 poz. 2111)

© 2025 Gmina Wohyń
aplikacja: 1.10.004.031, baza: 1.8.6.4
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce