A+
A-
Wersja kontrastowa
Gmina Wohyń





 Drukuj

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na lokalizację nowego zjazdu

Wniosek o wydanie decyzji zezwalającej na lokalizację nowego zjazdu

Kogo dotyczy

Każdego, kto ubiega się o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu.

Czas realizacji

Do miesiąca, w szczególnych przypadkach, termin ten może się wydłużyć do dwóch miesięcy, o czym poinformuje urząd.

Wymagane dokumenty

1. Wniosek o wydanie zezwolenia na lokalizację zjazdu.
2. Kopia aktualnej mapy zasadniczej lub sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 lub 1:1000, obejmującej zakres przedmiotowej nieruchomości w nawiązaniu do drogi, z zaznaczonym proponowanym miejscem lokalizacji zjazdu i widocznymi granicami nieruchomości, której dotyczy wniosek
3. Kopia aktualnego dokumentu stwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości (np. wypisu aktu notarialnego, odpisu księgi wieczystej prowadzonej dla nieruchomości, wypisu z rejestru gruntów)
4. Pełnomocnictwo (opcjonalnie)

Opłaty

Opłata skarbowa za zezwolenie – 82,00 zł (nie dotyczy budownictwa mieszkaniowego – art. 2 ust. 2 (Dz. U. 2018 poz.1044)

Tryb odwoławczy

Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

1. Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2024 poz. 320)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. 2024 poz. 572)
3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. 2023 poz. 2111)

© 2025 Gmina Wohyń
aplikacja: 1.10.004.031, baza: 1.8.6.4
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce